Pozycja niedostępna

Jeżeli chcesz dostać powiadomienie gdy pozycja będzie dostępna podaj swój e-mail.

Menu
To pierwsza na polskim rynku pozycja wydawnicza która porusza tematykę merchandisingu z perspektywy właściciela lub kierownika sklepu ogólnospożywczego. Autor przedstawia w niej szereg zasad i reguł merchandisingowych sprawdzonych na wszystkich rynkach europejskich przy kształtowaniu przestrzeni sprzedaży sklepów samoobsługowych. Dzięki lekturze tego poradnika możesz dowiedzieć się jak w dzisiejszych czasach toczyć skuteczną walkę o klienta nie za pomocą wyniszczającej wojny cenowej lecz poprzez organizację powierzchni handlowej w taki sposób aby klient lubił kupować właśnie u Ciebie. Dotyka również problematyki zachowań konsumenckich oraz procesów zarządzania kategorią category management w takim zakresie w jakim jest to niezbędne w dzisiejszych realiach właścicielom lub kierownikom sklepów w Polsce.
Dane szczegółowe
Autorzy: WITOLD URBAŃSKI
Oprawa: broszurowa
Liczba stron: 102
Rok wydania: 2010
Wydawnictwo: Zacharek Dom Wydawniczy
ISBN: 83-62167-03-6