Zwiększanie efektywności działu sprzedaży - praca zbiorowa

Zwiększanie efektywności działu sprzedaży

4.00 Oceń książkę!

Autor: praca zbiorowa

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326442131
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 455
Data wydania: 2013-03-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
75.99
książka
83.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W książce przedstawiono szczegółowy plan poprawy efektywności i elastyczności działu sprzedaży, który ma pomóc w szybszym i lepszym reagowaniu na zmieniające się warunki rynkowe. W publikacji tej zaprezentowano nie tylko wiedzę teoretyczną z zakresu zarządzania sprzedażą, ale także liczne przykłady zaczerpnięte z działalności znanych światowych firm. Czytelnik znajdzie w niej praktyczne wskazówki ułatwiające:
  • opracowanie skutecznej strategii sprzedaży,
  • określenie właściwej struktury działu sprzedaży,
  • przydzielenie pracownikom zadań i obszarów do obsługi,
  • ustalenie odpowiedniej liczby sprzedawców,
  • wyznaczenie optymalnych obszarów sprzedaży zapewniających efektywną sprzedaż,
  • restrukturyzacją działu sprzedaży,
  • łączenie działów w wypadku fuzji przedsiębiorstw,
  • zarządzanie zmianą.
Adresaci:
Książka przeznaczona jest dla kierowników działów sprzedaży i menedżerów odpowiedzialnych za strategiczne planowanie działu sprzedaży i zarządzanie zespołem sprzedawców.

Książka "Zwiększanie efektywności działu sprzedaży"
praca zbiorowa