Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych - Julie Szabo; Darren Barefoot

Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Julie Szabo; Darren Barefoot

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326433795
EAN:
Format: 176 x 250
Oprawa: miękka
Stron: 276
Data wydania: 2014-07-14
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
70.99
książka
83.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku.

Dziś, gdy filmiki w sieci przyciągają miliony widzów, a wpisy na Twitterze śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.

Książka "Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych"
Julie Szabo; Darren Barefoot