Znaczenie promocji w działalności marketingowej przedsiębiorstwa (na przykładzie Rolniczej Spółdzielni Mleczarskiej Rolmlecz w Radomiu) - Marcin Paweł Murawski

Znaczenie promocji w działalności marketingowej przedsiębiorstwa (na przykładzie Rolniczej Spółdzielni Mleczarskiej Rolmlecz w Radomiu)

4.00 Oceń książkę!

Autor: Marcin Paweł Murawski

Wydawnictwo: Promotor
ISBN: 9788360095546
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 110
Data wydania: 2011-10-10
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
36.75
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Niniejsza praca udowadnia tezę, że dobre imię, nieskazitelny wizerunek oraz powszechne uznanie dla przedsiębiorstwa (oraz jego produktów) działającego w warunkach gospodarki rynkowej, mogą być wspomagane przez bardzo starannie zaplanowane i prowadzone działania promocyjne.

Książka "Znaczenie promocji w działalności marketingowej przedsiębiorstwa (na przykładzie Rolniczej Spółdzielni Mleczarskiej Rolmlecz w Radomiu)"
Marcin Paweł Murawski