ZMIENIAJĄCY SIĘ ŚWIAT MEDIÓW - JERZY MIKUŁOWSKI POMORSKI

ZMIENIAJĄCY SIĘ ŚWIAT MEDIÓW

4.00 Oceń książkę!

Autor: JERZY MIKUŁOWSKI POMORSKI

Wydawnictwo: Universitas
ISBN: 9788324209385
EAN: 9788324209385
Format: 20,5 x 14,0 x 0,0
Oprawa: broszurowa
Stron: 335
Data wydania: 2008
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
31.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Media nie istnieją bez odbiorcy i łączą się silnie z jego życiem. Dają mu poczucie nowości zmieniając się szybko w ciągu jego uświadamianej współczesności. Starszymz nas zapisały się w pamięci jako prasa drukowana i ją nauczyliśmy się utożsamiać z mediami. Tymczasem pojawiły się i pojawiają coraz nowsze i inne: radio, telewizja, różne ich odmiany i warianty, internet. Wkrótce okazuje się, że są to nadal te same media, pełniące bardzo podobne funkcje. Bo one zmieniają się, ale nie znikają. Ich żywotność pozwala im mocno wkroczyć w środowisko czytelnika, słuchacza, widza, lecz po pewnym czasie ich urok słabnie, a samo życie wskazuje mediom ich właściwe miejsce, udomawia je.

Autor bada media od prawie pół wieku, a to od pewnego majowego dnia 1959 roku, kiedy został jednym z pierwszych pracowników Ośrodka Badań Prasoznawczych w Krakowie. Zebrane w tomie prace pochodzą z różnych lat i nigdzie nie ukazały się w formie książkowej. Ukazują media trzech światów: realnego socjalizmu, stosunków międzynarodowych i lat globalizacji. Mimo odmiennych czasów, miejsc i form są to te same media.

Książka "ZMIENIAJĄCY SIĘ ŚWIAT MEDIÓW"
JERZY MIKUŁOWSKI POMORSKI