Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje Tom 2 -

Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje Tom 2

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
ISBN: 9788363434564
EAN: 9788363434564
Format: 195 x 120 x 22
Oprawa: Miękka
Stron: 280
Data wydania: 2015
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
14.97
książka
23.99zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu. Te trzy sfery aktywności okazują się wzajemnie na siebie oddziaływać i przeplatać w codziennej praktyce produkcji i konsumpcji medialnej. Pozostają w ścisłych relacjach, które niniejsza praca stara się zidentyfikować i wyjaśnić.
Ze Wstępu

Książka "Zmiany medialne i komunikacyjne Media. Wizerunek. Biznes Współczesne transgresje Tom 2"