Zmiana reguł gry w biznesie - Lafley A.G., Charan Ram

Zmiana reguł gry w biznesie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Lafley A.G., Charan Ram

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788361040965
EAN: 9788361040965
Format: 240 x 165 x 28
Oprawa: Twarda z obwolutą
Stron: 398
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
57.50
książka
69.90zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Jak zwiększyć i utrzymać organiczny wzrost przychodów i zysków, bez względu na to, czy zarządzasz całym przedsiębiorstwem, czy jesteś świeżo upieczonym menedżerem.
W ciągu ostatnich kilku lat firma Procter & Gamble potroiła zyski, znacznie przyśpieszyła wzrost przychodów z działalności podstawowej, poprawiła płynność finansową i zwiększyła marżę operacyjną. Średni wzrost zysku przypadającego na jedną akcję wyniósł 12 procent. Jak to możliwe?
A.G. Lafley i jego kadra zarządzająca wdrożyli kulturę innowacji we wszystkich podejmowanych przez P&G działaniach. Dzięki temu stworzyli nowe rynki i zdobyli nowych klientów.

Żyjemy w świecie niespotykanych dotychczas zmian i globalnej konkurencji. Znajdujemy się w obliczu sytuacji, w której jeden produkt bardzo szybko staje się nieodróżnialny od drugiego. Dlatego też innowacje są najlepszym sposobem na odniesienie sukcesu w biznesie, a być może sposobem jedynym. Zarządzanie innowacjami nie jest jakimś odosobnionym, konkretnie zdefiniowanym działaniem. Wdrożenie kultury innowacji jako podstawowej, integralnej siły napędowej przedsiębiorstwa, które chce rozwijać się organicznie i stale odnosić sukcesy, powinno stanowić podstawowe zadanie każdego menedżera w organizacji.
Ta innowacyjna książka pomoże ci stać się liderem nowej generacji i poprawić jakość zarządzania w twojej firmie.

Książka "Zmiana reguł gry w biznesie"
Lafley A.G., Charan Ram