Zespoły sprzedaży w obliczu zmian - John DeVincentis; Neil Rackham

Zespoły sprzedaży w obliczu zmian

4.00 Oceń książkę!

Autor: John DeVincentis; Neil Rackham

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788375267426
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 236
Data wydania: 2010-08-30
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
73.00
książka
77.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Zespoły sprzedaży, które tylko komunikują swoim klientom wartość tworzoną przez inne podmioty, są skazane na niepowodzenie. Aby przetrwać, sprzedawcy muszą tworzyć wartość dla klientów. Autorzy tej publikacji analizują różne strategie handlowe i opisują nowe narzędzia sprzedaży, kładąc nacisk na innowacyjne działania. Badają praktyki sprzedaży w dużych przedsiębiorstwach, takich jak Microsoft czy IBM. Wykazują, że aby odnieść sukces, zespoły sprzedaży muszą porzucić tradycyjne myślenie i przekształcić się w jednostki stosujące rożne modele zaspokajania potrzeb wymagających klientów. Dowodzą, jak nowe, oparte na wartości strategie spychają na drugi plan przestarzałe metody sprzedaży polegające na kierowaniu uniwersalnego produktu do wszystkich klientów.

Książka "Zespoły sprzedaży w obliczu zmian"
John DeVincentis; Neil Rackham