Zastosowania badań marketingowych - Stanisław Kaczmarczyk

Zastosowania badań marketingowych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Stanisław Kaczmarczyk

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 8320816572
EAN:
Format: 160 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 380
Data wydania: 2006-10-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
2.99
książka
51.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i operacyjnym. Autor omawia więc wykorzystanie w procesie zarządzania wyników badań wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań zachowań nabywców dóbr konsumpcyjnych, uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych, ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa, konkurencji oraz rynków zagranicznych.

Książka "Zastosowania badań marketingowych"
Stanisław Kaczmarczyk