Zarządzanie wartością z klientem -

Zarządzanie wartością z klientem

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326416316
EAN:
Format: 148 × 210
Oprawa: twarda
Stron: 440
Data wydania: 2012-02-02
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
74.99
książka
90.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W książce Zarządzanie wartością z klientem autor dowodzi zasadności tezy, że możliwe jest niwelowanie powiększającego się dystansu między ekonomią a naukami społecznymi, a zwłaszcza między ekonomią a humanistyką.

Autor jest wyrazicielem optymizmu poznawczego, przekonując, że możliwe jest przezwyciężenie występującego powszechnie, rozłącznego traktowania wartości, kiedy to wartość (dla) klienta przeciwstawiana jest wartości (dla) przedsiębiorstwa. Tyleż oryginalna, co prowokacyjnie sformułowana teza osadzona zostaje na trzech fundamentalnych założeniach dotyczących:

  • "godności systemowej" (rzeczywistość jest wielowymiarowa),
  • pełni semantycznej (wartość odsyłająca do klasycznej TRIADY),
  • prymatu ludzkiej podmiotowości (nieodzowność wspomagania antropologicznego nauk społecznych).


Sytuując omawiane kwestie w sferze poznania (teoria), autor odwołuje się jednocześnie do ich odpowiedników w rzeczywistości społeczno-gospodarczej, zwłaszcza tej, która jest najbliższa człowieka. Są nią oczywiście usługi. Wnikliwa analiza i dogłębna znajomość tychże pozwalają z działalności usługowej wyprowadzić koncepcję relacyjnej konstelacji wartości. W interpretacji autora staje się ona realnym łącznikiem między ekonomią a aksjologią, zaś działalności usługowej przydaje nowego znaczenia.

Książka "Zarządzanie wartością z klientem"