Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach - Wiesław Pluta

Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach

4.00 Oceń książkę!

Autor: Wiesław Pluta

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320818062
EAN:
Format: B5
Oprawa: miękka
Stron: 156
Data wydania: 2009-01-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
39.99
książka
50.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Współczesne przedsiębiorstwa, dostosowujące działalność do dynamicznych zmian zachodzących w gospodarce, są nastawione na zwiększanie swojej wartości.Oznacza to, że ich podstawowym celem stało się maksymalizowanie bogactwa właścicieli firmy. Wybór strategii, dzięki której ten cel będzie osiągnięty w największym stopniu, i ustalenie wartości firmy wymagają rozległej wiedzy, obejmującej m.in. takie zagadnienia, jak:
finansowa charakterystyka decyzji,
analiza zarządzania przez wartość,
fazy życia firmy,
prognozowanie przyszłych przychodów ze sprzedaży,
sposoby szacowania stopy dyskontowej,
zastosowanie zmodyfikowanego modelu MVA w zarządzaniu firmą.

Książka "Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach"
Wiesław Pluta