Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym - Tworzydło Dariusz

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym

4.00 Oceń książkę!

Autor: Tworzydło Dariusz

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380859555
EAN: 9788380859555
Format: 235 x 160 x 10
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2019
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
60.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu. Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie firmy, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero czy Drutex. Materiał wieńczy bardzo dokładna, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki.

Książka "Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym"
Tworzydło Dariusz