Zarządzanie usługami. Strategie i przywództwo w biznesie. Service Management - Sylwia Pikiel; Richard Normann

Zarządzanie usługami. Strategie i przywództwo w biznesie. Service Management

4.00 Oceń książkę!

Autor: Sylwia Pikiel; Richard Normann

Wydawnictwo: Gdańskie Psychologiczne
ISBN: 9788374893558
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 248
Data wydania: 2011-12-16
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
51.99
książka
59.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W świecie przemysłu i biznesu wdrażanie nowych idei i pomysłów stanowi wyjątkowe wyzwanie. Wytworzenie "produktu niematerialnego" oraz świadczenie usług nie jest łatwym zadaniem. W swojej książce R. Normann w kompleksowy sposób omawia ważne kwestie związane z zarządzaniem organizacjami z sektora usług oraz użytku publicznego.
Autor zwraca uwagę na potrzebę stosowania sprawnego systemu zarządzania usługami, ilustruje i analizuje strategie rozwoju firmy i charakter innowacji - ale przede wszystkim podkreśla specjalną rolę dobrego przywództwa. Podkreśla fakt iż w dzisiejszych czasach główną wagę powinno przywiązywać się do procesu dotarcia do klienta, stworzenia sobie grupy odbiorców, nie zaś skupianiu się na samym tylko promowaniu produktu. Pisze o roli technologii informacyjnych w usługach, a także roli usług w społeczeństwie, wyróżnia unikalne cechy usług oraz warunki konieczne do osiągnięcia sukcesu w zarządzaniu organizacją usługową.
Przetłumaczony na osiem języków podręcznik jest cennym źródłem praktycznych informacji dla menedżerów i naukowców związanych z sektorem usług - pobudza do analizy i działania w konkretnych sytuacjach.

Książka "Zarządzanie usługami. Strategie i przywództwo w biznesie. Service Management"
Sylwia Pikiel; Richard Normann