Zarządzanie treścią - Meghan Casey

Zarządzanie treścią

4.00 Oceń książkę!

Autor: Meghan Casey

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328331211
EAN: 9788328331211
Format: 240 x 170 x 13
Oprawa: Miękka
Stron: 230
Data wydania: 2017
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
25.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Strategia zarządzania treścią pozwala na przekazywanie odpowiednich treści we właściwym czasie, we właściwej formie i z właściwych powodów. Niejednokrotnie stanowi to warunek powodzenia różnych przedsięwzięć i jest koniecznym elementem taktyki przedsiębiorstw. Przemyślana strategia jest szczególnie cenna w marketingu, projektowaniu cyfrowym i wszelkiego rodzaju komunikacji — to jasne dla każdego, kto miał do czynienia z kiepsko opracowanymi, nieuporządkowanymi i właściwie bezużytecznymi publikacjami. Na szczęście odpowiedniego zarządzania treścią można się nauczyć.

Trzymasz w ręku świetny przewodnik, który pokaże Ci, jak samodzielnie opracować strategię zarządzania treścią. Po tej lekturze zaczniesz szybko czerpać potrzebne informacje ze statystyk strony i testów użytkowników. Dowiesz się, jak zdiagnozować przyczyny problemów z materiałami do publikacji. Sprawnie przygotujesz się do tworzenia lepszych treści i zobaczysz, jak i komu można je przekazywać. W tej książce opisano mnóstwo służących do tego narzędzi. Do Ciebie należy wybór, które z nich warto wykorzystać lub dostosować do Twoich specyficznych potrzeb!

Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:

  korzyści z przyjęcia właściwej strategii zarządzania treścią
  metody diagnozowania popełnianych błędów
  metody współdziałania z otoczeniem biznesowym podczas określania najlepszej strategii
  tworzenie strategii i planowanie mierników jej skuteczności
  skuteczne wdrażanie strategii

Udostępniane treści to zasób strategiczny. I tak też nimi zarządzaj!

Książka "Zarządzanie treścią"
Meghan Casey