Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług - Wioletta Wereda

Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług

4.00 Oceń książkę!

Autor: Wioletta Wereda

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376410173
EAN:
Format: 170 x 250
Oprawa: miękka
Stron: 216
Data wydania: 2009-04-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
37.99
książka
38.50zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W publikacji przedstawiono procedury zarządzania relacjami organizacji z klientem w perspektywie tworzenia wartości przedsiębiorstwa i jego strategii rozwojowej. Autorka dokonuje analizy procesu zarządzania relacjami oraz proponuje konstrukcję wzorcowego modelu. Wskazuje na uwarunkowania relacji z klientem, uzależnionych m.in. od wzorów i stylów zachowań nabywców.

Istotne w pracy są aspekty dydaktyczne, związane z prze­kazem wiedzy na temat koncepcji CRM, dzięki którym problematyka ta może być lepiej zrozumiana. Zagadnienie zarządzania relacjami z klientem ma duże znaczenie zarówno teoretyczne, jak i praktyczne - zwłaszcza dla efektywnego i konkurencyjnego rozwoju polskich przedsiębiorstw w sektorach o charakterze usługowym. Podjęty przez autorkę dyskurs prowadzi do kreowania nowych form współpracy przedsiębiorstw usługowych z klientami poprzez kształtowanie modelu nowego lojalnego konsumenta usług.

Książka "Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług"
Wioletta Wereda