Zarządzanie relacjami w usługach -

Zarządzanie relacjami w usługach

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 8372516022
EAN: 9788372516022
Format: 230 x 155 x 15
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Stron: 228
Data wydania: 2006
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
38.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Możemy uznać, że po kilkunastu latach transformacji systemowej, również wiedza dotycząca marketingu usług relacyjny marketing usług) została ugruntowana. Zatem powinno się pojawiać zapotrzebowanie na książki "następnej" generacji, a więc takie, które zawierałyby coś więcej niż prezencję ogólnej koncepcji, uzupełnionej omówieniem instrumentarium marketingowego i skutecznych metod jego zastosowania. Tym samym można tę książkę traktować jako wprowadzenie w problematykę zarządzania już w nowej "gospodarce sieci" (the network economy).
  Czytelnikami tego opracowania powinni być nie tylko studenci wydziałów zarządzania i marketingu uczelni ekonomicznych, ale także praktycy, zwłaszcza słuchacze studiów podyplomowych tematycznie zorientowanych na usługi.

Książka "Zarządzanie relacjami w usługach"