Zarządzanie reklamą -

Zarządzanie reklamą

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323338956
EAN:
Format: 160 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 276
Data wydania: 2015-06-11
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
39.90
książka
45.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Reklama nas otacza i osacza. Przeciętny mieszkaniec dużego europejskiego miasta styka się codziennie z blisko tysiącem reklam. Są nią przecież nie tylko telewizyjne spoty, wyskakujące okienka na stronach internetowych czy wielkie uliczne billboardy. To także opakowania produktoacute;w zawierających logo producenta, przemoacute;wienia politykoacute;w i puszki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Właściwie czasem trudniej jest powiedzieć, co reklamą nie jest...
Amerykanie uczą małe dzieci tego, że reklama stanowi przekaz perswazyjny i nie należy jej mylić z rzetelnymi informacjami. Maluchy dowiadują się więc, że pan, ktoacute;ry w telewizji zachęca ich do zjedzenianbsp;czekoladynbsp;określonej marki, ma w tym swoacute;j własny interes, a czekolada niekoniecznie jest tak zdrowa, jak oacute;w pan sugeruje. Do polskich szkoacute;ł też powinniśmy wprowadzić tego typu lekcje.

W edukacji na temat reklamy nie należy jednak zaniedbywać dorosłych. Niniejsza książka świetnie się w tę ideę wpisuje. Będzie znakomitą lekturą dla wszystkich pragnących widzieć reklamę jako zjawisko interdyscyplinarne, ktoacute;re trzeba analizować z wielu punktoacute;w widzenia.

Książka "Zarządzanie reklamą"