Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych - Krzysztof Opolski; Bożena Dykowska; Monika Możdzonek

Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Krzysztof Opolski; Bożena Dykowska; Monika Możdzonek

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 8387885789
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 246
Data wydania: 2005-03-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
43.99
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, ukazujących rolę i miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi instytucjami, zwłaszcza służby zdrowia. Książka napisana pod kierunkiem profesora Krzysztofa Opolskiego w szczególny sposób porusza tę problematykę. Istotnym jest fakt, iż autorzy są dalecy od ingerowania w sztukę lekarską, od oceny fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest ukazanie, jak poprawa jakości, w tak ważnej dziedzinie jaką jest opieka zdrowotna, gdzie najważniejsze jest zdrowie i życie człowieka, może wpływać na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta, a jednocześnie także ułatwiać i wspomagać pracę pracowników służby zdrowia.

Książka "Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych"
Krzysztof Opolski; Bożena Dykowska; Monika Możdzonek