Zarządzanie przedsiębiorstwem w warumkach konkurencji. Determinanty konkurencyjności przediębiorstw. Tom 1 i 2 - Małgorzata Juchniewicz

Zarządzanie przedsiębiorstwem w warumkach konkurencji. Determinanty konkurencyjności przediębiorstw. Tom 1 i 2

4.00 Oceń książkę!

Autor: Małgorzata Juchniewicz

Wydawnictwo: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski
ISBN: 8372994501
EAN:
Format: 165 x 240
Oprawa: miękka
Stron: ...
Data wydania: 2006-06-06
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
38.99
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Podnoszenie konkurencyjności gospodarek narodowych, regionów przedsiębiorstw i produktów jest podstawowym celem zarządzania na poziomie makro- i mikroekonomicznym. Staje się ono koniecznością wyjścia naprzeciw wyzwaniom wynikającym z zachodzących zmian i trendów ekonomicznych rozwoju świata, a jej znaczenie wzrasta wraz z pogłębianiem się procesów internacjonalizacji i globalizacji. W warunkach coraz bardziej swobodnego przepływy kapitału, informacji oraz towarów efektywny i konkurencyjny jest ten, kto potrafi wykorzystać relacje rzadkości i obfitości zasobów nie tylko w skali lokalnej, ale i ogólnoświatowej.

Książka "Zarządzanie przedsiębiorstwem w warumkach konkurencji. Determinanty konkurencyjności przediębiorstw. Tom 1 i 2"
Małgorzata Juchniewicz