Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne - Nadolna Maria, Skowronek-Mielczarek Anna

Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne

4.00 Oceń książkę!

Autor: Nadolna Maria, Skowronek-Mielczarek Anna

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375566581
EAN: 9788375566581
Format: 235 x 165 x 12
Oprawa: Miękka
Stron: 188
Data wydania: 2014
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
47.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Monografia stanowi swoistą syntezę badań, dotyczących zarządzania procesami w przedsiębiorstwach medialnych, możliwości i barier występujących w tym zakresie w praktyce gospodarczej.
Może być użyteczna dla tych czytelników, którzy są zainteresowani problemami zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami oraz poprawą skuteczności i efektywności ich działania.

Książka "Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne"
Nadolna Maria, Skowronek-Mielczarek Anna