Zarządzanie marketingowe -

Zarządzanie marketingowe

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: C.H. Beck
ISBN: 9788325543914
EAN: 9788325543914
Format: 240 x 165 x 16
Oprawa: Miękka
Stron: 322
Data wydania: 2012
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
52.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu.

Książka składa się z czterech części.
  Podstawy zarządzania marketingowego, w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego.
  Marketing w przedsiębiorstwie, w której przedstawiono marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa, misję i planowanie marketingowe, analizę sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa na rynku oraz system informacji marketingowej.
  Strategie marketingowe, w której scharakteryzowano strategie przedsiębiorstw, a zwłaszcza strategię marketingową, strategie konkurencyjne, strategie personalne, oraz wdrażanie strategii i kontrolę strategiczną.
  Marketing w perspektywie, w której wskazano i omówiono nowoczesne trendy w zarządzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych oraz wykorzystanie Internetu w zarządzaniu marketingowym.

Każdy rozdział kończą pytania problemowe, które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako punkt wyjścia do ćwiczeń lub warsztatów.

Opracowanie kierowane jest do:
  studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania,
  nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych,
  osób prowadzących szkolenia z zakresu zarządzania marketingowego,
  słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich związanych z marketingiem i zarządzaniem,
  menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami.

Książka "Zarządzanie marketingowe"