Zarządzanie marketingiem - Zdzisław Knecht

Zarządzanie marketingiem

4.00 Oceń książkę!

Autor: Zdzisław Knecht

Wydawnictwo: C.H. Beck (uprz)
ISBN: 9788325501723
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 224
Data wydania: 2008-11-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
34.00
książka
38.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku ?zarządzanie". Książka zawiera wiedzę teoretyczną popartą licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Autor przedstawia takie zagadnienia, jak: istotę, funkcje i proces zarządzania marketingowego, jego organizację, cele marketingowe, planowanie strategii marketingowej, kontrolowanie planu, specyfikę motywacji w działalności marketingowej, powstawanie i rozwiązywanie specyficznych konfliktów w marketingu oraz nowe wyzwania, przed jakimi stają menedżerowie przedsiębiorstw.

Książka "Zarządzanie marketingiem"
Zdzisław Knecht