Zarządzanie marką - Jacek Kall; Adam Sagan; Ryszard Kłeczek

Zarządzanie marką

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jacek Kall; Adam Sagan; Ryszard Kłeczek

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326442773
EAN:
Format: 165 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 320
Data wydania: 2013-07-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
51.99
książka
62.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas. We współczesnej gospodarce wzrasta liczba osób zajmujących się, zarządzaniem marką. Dla nich właśnie przeznaczona jest ta książka. Autorzy odpowiadają w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobić, by marka była silna, dostrzegana i doceniana przez nabywców, i jak zwiększyć wartość marki, to znaczy jej zdolność do długoterminowego generowania gotówki.
W książce szczegółowo omówiono takie zagadnienia, jak:
  • świadomość i wizerunek marki, lojalność wobec marki oraz mechanizm oddziaływania marki na decyzje zakupowe,
  • sposoby pomiaru świadomości i wizerunku marki oraz świadomości kategorii produktu,
  • skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wybór rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wybór elementów marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu),
  • zarządzanie portfelem marek,
  • techniki reklamowe używane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru świadomości reklamy,
  • finansowe aspekty zarządzania wartością marki.

    Książka "Zarządzanie marką"
    Jacek Kall; Adam Sagan; Ryszard Kłeczek