Zarządzanie jakością w usługach publicznych - Krzysztof Opolski; Piotr Modzelewski

Zarządzanie jakością w usługach publicznych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Krzysztof Opolski; Piotr Modzelewski

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375560107
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 190
Data wydania: 2008-01-15
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
30.99
książka
50.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Niniejsza książka zawiera opis ewolucji systemów zarządzania w administracji publicznej na całym świecie od lat 1960 do lat współczesnych. Zostały w niej dokładnie przedstawione takie koncepcje jak: Nowa administracja Publiczna , Nowe Zarządzanie w Sektorze Publicznym, czy też koncepcja Modernizująca się Rządu.Książka podzielona jest na pięć rozdziałów w następujacej kolejności:
- Jakość w instytucjach publicznych
- Ewolucja systemów zarządzania w instytucjach publicznych na świecie.
- Rodzaje systemów zarządzania jakością w instytucjach publicznych
- Metody i narzędzia stosowane w zarządzaniu jakością
- Implementacja systemu zarządzania jakością

Książka "Zarządzanie jakością w usługach publicznych"
Krzysztof Opolski; Piotr Modzelewski