Zarządzanie jakością w usługach publicznych - Krzysztof Opolski; Piotr Modzelewski

Zarządzanie jakością w usługach publicznych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Krzysztof Opolski; Piotr Modzelewski

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 8387885649
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 190
Data wydania: 2004-01-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
49.99
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Brak jest jak dotychczas wyczerpującej wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznej oraz pełnej znajomości mechanizmów zarządzania jakością w instytucjach publicznych. Tę istotną lukę w polskim piśmiennictwie wypełnia - wychodząc naprzeciw pilnemu zapotrzebowaniu - książka autorstwa K. Opolskiego i P. Modzelewskiego pt. "Zarządzanie jakością u usługach publicznych". Jest to pierwsze w Polsce opracowanie w całości poświęcone zarządzaniu jakością w usługach publicznych, ujmujące w sposób kompleksowy różne aspekty teoretyczne związane z jakością usług, jak i - co jest wielką zaletą recenzowanej książki ? również praktyczne wskazania wdrożeniowe dla instytucji publicznych w Polsce.

Książka "Zarządzanie jakością w usługach publicznych"
Krzysztof Opolski; Piotr Modzelewski