Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych - Krzysztof Opolski

Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Krzysztof Opolski

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375560190
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 188
Data wydania: 2011-12-29
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
44.99
książka
56.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych i udowodnienie tezy, że mamy do czynienia z dynamicznie rozwijającym się segmentem usług.
Szczególnym walorem poznawczym i analitycznym są jednak przykłady (case study), które nie tylko stanowią uzupełnienie rozważań teoretycznych, ale także w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały wyjaśniają zawiłości świadczenia usług zdrowotnych, zwłaszcza z punktu widzenia ryzyka, które towarzyszy działalności podmiotów świadczących tego typu usługi.
Poszukiwanie metod i sposobów rozszerzenia zakresu oraz poprawy jakości świadczonych usług medycznych ożywia dyskusja na temat kierunków i zakresu działań, które powinny być podejmowane przez właścicieli, a także kadrę zarządzającą podmiotów dostarczających usługi zdrowotne.
Szczególną uwagę należy zwrócić na zamieszczone zestawy rozwiązań i porad ekonomiczno-organizacyjnych, które można wdrożyć lub wykorzystać w każdym podmiocie prowadzącym działalność w sferze usług zdrowotnych.
Z recenzji prof. SGH, dr hab. Agnieszki Alińskiej

Książka "Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych"
Krzysztof Opolski