Zarządzanie innowacjami społecznymi - Wiktorska-Święcka Aldona, Moroń Dorota, Klimowicz Monika

Zarządzanie innowacjami społecznymi

4.00 Oceń książkę!

Autor: Wiktorska-Święcka Aldona, Moroń Dorota, Klimowicz Monika

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380850484
EAN: 9788380850484
Format: 230 x 160 x 10
Oprawa: Miękka
Stron: 185
Data wydania: 2015
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
42.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W książce skoncentrowano się na tym, czym są innowacje społeczne, jak mogą być zinstytucjonalizowane i w jaki sposób funkcjonują w praktyce. Celem publikacji jest zrozumienie zjawiska innowacji społecznych: od genezy, mechanizmów ich generowania, projektowania, wdrażania, działania, absorpcji i wpływania na efekty społeczne, upowszechniania, skalowania jak i utrwalania. Szczególnie ważne jest wyjaśnienie powodów generowania innowacji społecznych w szerokim kontekście rozwoju społecznego. Dodatkowo istotne jest pokazanie praktycznego wymiaru innowacji społecznych w odniesieniu o środowiska, w jakim mają miejsce. Ta część ma służyć jako inspiracja dla praktyki zarządzania publicznego oraz poprawiania standardów i podnoszenia jakości polityk publicznych w tym zakresie. Dlatego zadbano o wskazanie głównych czynników stymulujących, jak również ograniczających innowacje społeczne oraz pokazano wybrane studia przypadków. Nowatorskim elementem książki jest powiązanie teoretycznego wymiaru innowacji społecznych, w tym z uwzględnieniem zagadnienia społecznych inwestycji - kategorii stanowiącej nowość w wymiarze europejskim w okresie 2014-2020, jak dotąd nieopisanej w polskiej literaturze przedmiotu, z wymiarem instytucjonalnym i praktycznym.

Książka "Zarządzanie innowacjami społecznymi"
Wiktorska-Święcka Aldona, Moroń Dorota, Klimowicz Monika