Zarządzanie działem sprzedaży firmy - Cybulski Krzysztof

Zarządzanie działem sprzedaży firmy

4.00 Oceń książkę!

Autor: Cybulski Krzysztof

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 8301142553
EAN: 978830114255101
Format: 240 x 170 x 15
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2004
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
43.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Podręcznik opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Uwzględnia nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją. Koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży, formułowanie strategii sprzedaży, organizowanie procesu sprzedaży, kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców, kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców. Podręcznik ma strukturę wykładu i zawiera wiele przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, dużą liczbę rysunków i tabel ilustrujących przedstawiane zagadnienia, słowniczek najważniejszych terminów, indeks rzeczowy i bogatą bibliografię.

Książka "Zarządzanie działem sprzedaży firmy"
Cybulski Krzysztof