Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe - Mazurek-Łopacińska Krystyna

Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe

4.00 Oceń książkę!

Autor: Mazurek-Łopacińska Krystyna

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320814308
EAN: 9788320814309
Format: 200 x 140 x 19
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2003
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
25.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Celem książki jest przedstawienie rynkowych zachowań konsumentów oraz sposobów wykorzystania tej wiedzy w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówiono czynniki kształtujące postępowanie nabywcy w podstawowych obszarach działań marketingowych. Podstawowym warunkiem sukcesu jest kształtowanie jak najlepszych relacji przedsiębiorstwa z klientem. Przedstawiono czynniki i instrumenty wpływające na te relacje.

Książka "Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe"
Mazurek-Łopacińska Krystyna