Zachowania konsumentów na rynku - Leszek Rudnicki

Zachowania konsumentów na rynku

4.00 Oceń książkę!

Autor: Leszek Rudnicki

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Encyklopedyczne
ISBN: 9788320819816
EAN:
Format: 160 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 188
Data wydania: 2011-12-13
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
48.99
książka
58.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Wspolczesnie konsument bywa nazywany "krolem systemu ekonomicznego". Od jego zachowan czesto zalezy bowiem rynkowe powodzenie wielu przedsiebiorstw. Autor, prof. dr hab. Leszek Rudnicki, przedstawil prawidlowosci wystepujace w postepowaniu konsumentow w procesie zaspokajania potrzeb. Jednoczesnie zostala pokazana rola czynnikow psychologicznych, personalno-demograficznych, spoleczno-kulturowych i ekonomicznych w ksztaltowaniu zachowania konsumentow na rynku. Ksiazka jest przeznaczona dla studentow uczelni ekonomicznych, sluchaczy studiow podyplomowych i szkol biznesu, uczestnikow kursow doskonalacych kwalifikacje w zakresie marketingu. Moze byc tez przydatna dla osob zawodowo zajmujacych sie dzialalnoscia marketingowa.

Książka "Zachowania konsumentów na rynku"
Leszek Rudnicki