Zachowania konsumenckie młodzieży -

Zachowania konsumenckie młodzieży

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Promocji
ISBN: 8392072049
EAN:
Format: ...
Oprawa: ...
Stron: ...
Data wydania: 2006-07-04
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
32.49
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
" Zachowania konsumenckie młodzieży stanowią przejaw zjawiska nazywanego kulturą konsumpcyjną. Kiedyś w Polsce jedynie o tym słuchaliśmy. Od kilkunastu lat przeżywamy to na własnej skórze i z doświadczenia wiemy, czym ta kultura konsumpcyjna jest. Jednym z jej zasadniczych atrybutów jest to, że zachęca do konsumpcji: konsument jest jej naturalnym uczestnikiem i adresatem. Jednak jest jeszcze drugi aspekt interpretacji tytułu tej konferencji, a mianowicie grupa czy też środowisko, któremu ta konferencja była poświęcona: młodzież. Młodzież, którą należy traktować jako specyficzną grupę konsumentów przez specyfikację samej konsumpcji, obiektów konsumpcji, motywacji i sposobów zachowań konsumenckich..."

Książka "Zachowania konsumenckie młodzieży"