Zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej - Beata Nowotarska-Romaniak

Zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej

4.00 Oceń książkę!

Autor: Beata Nowotarska-Romaniak

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326443312
EAN:
Format: 148 x 210
Oprawa: twarda
Stron: 220
Data wydania: 2013-06-21
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
48.99
książka
62.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka stanowi kompleksowe opracowanie problematyki zachowań klientów indywidualnych w warunkach stale zmieniającego się rynku usług ubezpieczeniowych. Dogłębne poznanie tych zachowań i wpływających na nie czynników jest dla zakładów ubezpieczeń warunkiem koniecznym do opracowania skutecznych działań marketingowych, które mają na celu odróżnienie produktów od ofert konkurencji, zdobycie i utrzymanie klienta, a tym samym umocnienie pozycji na rynku.
Autorka w monografii:
  • prezentuje charakterystykę rynku ubezpieczeniowego, regulacje prawne oraz specyfikę usługi ubezpieczeniowej,
  • identyfikuje potrzeby klientów indywidualnych na polskim rynku ubezpieczeniowym oraz wykorzystywane przez nich źródła informacji,
  • charakteryzuje postępowanie klientów na poszczególnych etapach procesu decyzyjnego, wyodrębnia segmenty rynku usług ubezpieczeniowych oraz grupy typologiczne klientów indywidualnych według ich zachowań,
  • wdraża nowe metody oceny działań marketingowych wpływających na postępowanie klientów.

Książka "Zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej"
Beata Nowotarska-Romaniak