Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie - Donald A. Norman

Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Donald A. Norman

Wydawnictwo: Arkady
ISBN: 9788321348704
EAN:
Format: 205 x 135
Oprawa: miękka
Stron: 264
Data wydania: 2015-03-05
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
36.99
książka
44.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Znakomita lektura światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy grube pieniądze na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają?

Lektura nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.

Książka "Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie"
Donald A. Norman