Wzorce projektowe. Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku - Erich Gamma; Richard Helm; Ralph Johnson; John M. Vlissides

Wzorce projektowe. Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku

4.00 Oceń książkę!

Autor: Erich Gamma; Richard Helm; Ralph Johnson; John M. Vlissides

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324626625
EAN:
Format: 180 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 376
Data wydania: 2010-09-21
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
39.99
książka
40.97zł
książka
49.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Naucz się wykorzystywać wzorce projektowe i ułatw sobie pracę!

  • Jak wykorzystać projekty, które już wcześniej okazały się dobre?
  • Jak stworzyć elastyczny projekt obiektowy?
  • Jak sprawnie rozwiązywać typowe problemy projektowe?

Projektowanie oprogramowania obiektowego nie jest łatwe, a przy założeniu, że powinno ono nadawać się do wielokrotnego użytku, staje się naprawdę skomplikowane. Aby stworzyć dobry projekt, najlepiej skorzystać ze sprawdzonych i efektywnych rozwiązań, które wcześniej były już stosowane. W tej książce znajdziesz właśnie najlepsze doświadczenia z obszaru programowania obiektowego, zapisane w formie wzorców projektowych gotowych do natychmiastowego użycia!

W książce "Wzorce projektowe. Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku" opisano, czym są wzorce projektowe, a także w jaki sposób pomagają one projektować oprogramowanie obiektowe. Podręcznik zawiera studia przypadków, pozwalające poznać metody stosowania wzorców w praktyce. Zamieszczono tu również katalog wzorców projektowych, podzielony na trzy kategorie: wzorce konstrukcyjne, strukturalne i operacyjne. Dzięki temu przewodnikowi nauczysz się skutecznie korzystać z wzorców projektowych, ulepszać dokumentację i usprawniać konserwację istniejących systemów. Krótko mówiąc, poznasz najlepsze sposoby sprawnego opracowywania niezawodnego projektu.

  • Wzorce projektowe w architekturze MVC
  • Katalog wzorców projektowych
  • Projektowanie edytora dokumentów
  • Wzorce konstrukcyjne, strukturalne i operacyjne
  • Dziedziczenie klas i interfejsów
  • Określanie implementacji obiektów
  • Obsługa wielu standardów wyglądu i działania
  • Zastosowanie mechanizmów powtórnego wykorzystania rozwiązania

Wykorzystaj zestaw konkretnych narzędzi do programowania obiektowego!

Książka "Wzorce projektowe. Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku"
Erich Gamma; Richard Helm; Ralph Johnson; John M. Vlissides