Wymogi formalne w umowach konsumenckich - Grochowski Mateusz

Wymogi formalne w umowach konsumenckich

4.00 Oceń książkę!

Autor: Grochowski Mateusz

Wydawnictwo: C.H. Beck
ISBN: 9788381286701
EAN: 9788381286701
Format: 220 x 135 x 25
Oprawa: Twarda
Stron: ...
Data wydania: 2018
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
203.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Prezentowana publikacja zawiera kompleksowe omówienie zagadnień dotyczących formy w umowach z udziałem konsumentów.

Publikacja w obszerny sposób omawia:

  ogólną charakterystykę wymogów formalnych w umowach z udziałem konsumentów (m.in. pojęcie wymogów formalnych w prawie prywatnym, wymogi formalne w umowach z udziałem konsumentów w systemie prawa cywilnego, funkcje wymogów formalnych w prawie konsumenckim),
  wymóg pisemności (m.in. znaczenie pisemności w obrocie konsumenckim, pojęcie i granice pisemności, wymóg pisemności na etapie zawarcia umowy, wymóg pisemności po zawarciu umowy),
  inne rodzaje wymogów formalnych w umowach z udziałem konsumentów (m.in. wymóg transparentności, wymóg posługiwania się określonym językiem, wymóg dostępności oświadczenia, wymogi formalne w obrocie elektronicznym z udziałem konsumentów),
  konsekwencje naruszenia wymogów formalnych w umowach z udziałem konsumentów (m.in. konsekwencje w sferze ważności czynności prawnej, konsekwencje w sferze skuteczności czynności prawnej, forma dla celów dowodowych w umowach z udziałem konsumentów, odpowiedzialność odszkodowawcza, szczególne konsekwencje naruszenia wymogów formalnych wzorca umowy, szczególne skutki naruszenia wymogów formalnych w regulacji nieuczciwych praktyk rynkowych, sankcje karne, konsekwencje administracyjnoprawne).

Publikacja skierowana jest do szerokiego grona odbiorców - zarówno do praktyków, tj. adwokatów, radców prawnych, jak i samych konsumentów.

Książka "Wymogi formalne w umowach konsumenckich"
Grochowski Mateusz