Współczesne uwarunkowania promocji i reklamy -

Współczesne uwarunkowania promocji i reklamy

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376417202
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 296
Data wydania: 2012-11-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
54.99
książka
63.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka ma charakter interdyscyplinarnego namysłu nad miejscem promocji i reklamy we współczesnym społeczeństwie. Celem pracy było uchwycenie najważniejszych sposobów wykorzystania promocji i reklamy w społeczeństwie (...) pozwalających formułować wnioski na temat ich pozytywnych i negatywnych wpływów na kształtowanie tożsamości jednostkowej i społecznej oraz zmiany instytucjonalne odpowiadające nowym wyzwaniom cywilizacyjnym.

Książka "Współczesne uwarunkowania promocji i reklamy"