Współczesne problemy zarządzania i marketingu - Styś Aniela, Łobos Krzysztof

Współczesne problemy zarządzania i marketingu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Styś Aniela, Łobos Krzysztof

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788379307685
EAN: 9788379307685
Format: 230 x 160 x 15
Oprawa: Miękka
Stron: 252
Data wydania: 2016
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
53.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Zarządzanie i marketing to obszary wiedzy cechujące się niezwykłą witalnością i dynamiką rozwojową. Mnogość powstających w ich ramach konceptów, zastosowań, dobrych praktyk jest ogromna. Praca ma za zadanie pokazać owe ważniejsze obszary współczesnego zarządzania i marketingu i ich perspektywy rozwojowe.

Pierwsze dwie części pracy zostały poświęcone aspektom ogólnym, metodycznym zarządzania i marketingu, szczególnie ważnym, kiedy rozpoczyna się pracę w danym obszarze nauki i należy znać jej korzenie, perspektywy badawcze, ale i ograniczenia. Dwa kolejne rozdziały poświęcone są kluczowym, rozwijającym się dynamicznie obszarom badawczym w ramach obydwu nauk. Znajdziemy w niej tak fragmenty przeglądowe, metodyczne, traktujące o trendach rozwojowych bądź takie, które mają charakter swoistych podsumowań wieloletnich badań własnych w obszarach takich jak: zarządzanie rozwojem pracowników, kulturą organizacyjną, wartość przedsiębiorstwa, wymiana informacji i komunikacja biznesowa, wartości w marketingu, społeczna odpowiedzialność, marketing internetowy i mobilny.

Książka "Współczesne problemy zarządzania i marketingu"
Styś Aniela, Łobos Krzysztof