Współczesne media tom 1 Wartości w mediach -

Współczesne media tom 1 Wartości w mediach

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377844533
EAN: 9788377844533
Format: 240 x 170 x 17
Oprawa: Miękka
Stron: 288
Data wydania: 2014
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
36.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W niniejszym opracowaniu odnaleźć można zarówno rozważania o charakterze teoretycznym, propozycje zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych w refleksji dotyczącej wartości, jak również studium przypadku oraz analizę konkretnych sposobów przedstawiania wartości w mediach. Temat zapowiedziany w tytule książki - choć niejednoznaczny i obciążony wewnętrzną niespójnością - pozwala na realizację ważnych celów. Zderzenie w jednej publikacji obrazu wartości "uznanych" z praktyką wprowadzania wartości "aspirujących" było szansą na uchwycenie sposobu oddziaływania mediów jako przestrzeni, w której odbiorcy nabywają kompetencje aksjologiczne.

Książka "Współczesne media tom 1 Wartości w mediach"