Współczesne media. Status-Aksjologia-Funkcjonowanie. Tom II -

Współczesne media. Status-Aksjologia-Funkcjonowanie. Tom II

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
ISBN: 9788322730874
EAN:
Format: 165 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 336
Data wydania: 2010-03-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
52.99
książka
69.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Oddajemy Czytelnikom publikację stanowiącą zbiór refleksji badaczy różnych dyscyplin naukowych, których połączył specyficzny przedmiot zainteresowania, czyli media. Naszym celem było udokumentowanie zarówno wieloaspektowości samych mediów, jak i metodologicznego zróżnicowania prowadzonych badań. Uczynienie celem książki metodologicznego i tematycznego bogactwa badań nad komunikacją medialną jest istotne zarówno w kontekście dyskusji dotyczącej uniezależniania się odrębnej nauki, nazywanej komunikologią, jak i ze względu na nadzieję lubelskiego ośrodka badań nad komunikacją medialną, rozwijającego się wokół Zakładu Dziennikarstwa UMCS, na zainicjowanie cyklu spotkań objętych wspólnym tytułem "Współczesne media".

Książka "Współczesne media. Status-Aksjologia-Funkcjonowanie. Tom II"