Współczesne media media multimodalne Tom 2 Multimodalność mediów elektronicznych -

Współczesne media media multimodalne Tom 2 Multimodalność mediów elektronicznych

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322790847
EAN: 9788322790847
Format: 240 x 170 x 15
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2018
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
34.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka "Współczesne media - media multimodalne" sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawcze multimodalności, a autorzy, których prace znalazły się w części materiałowej, próbują pokazać, jak działają oparte na teorii multimodalności analizy i interpretacje. Komunikacyjny chaos, w którym funkcjonujemy co najmniej od kilkunastu lat, jest w zebranych w tym tomie tekstach porządkowany przez wielokodowość, wielowarstwowość czy wielometodologiczność zaprezentowanych badań.  Warto poznać ich wyniki, zanim media przekształcą się w multimodalne albo postmultimodalne, niepoznawalne racjonalnie byty.

Z recenzji dr. hab. prof. KUL Pawła Nowaka

Książka "Współczesne media media multimodalne Tom 2 Multimodalność mediów elektronicznych"