Współczesne media kryzys w mediach T1-2 -

Współczesne media kryzys w mediach T1-2

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377841389
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: ...
Data wydania: ...
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
54.99
książka
66.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Struktura publikacji Współczesne media - kryzys w mediach uwzględnia zarówno specyfikę zawartego w tytule zagadnienia, jak i to, że stało się ono przedmiotem analiz przeprowadzanych przez badaczy różnych dyscyplin naukowych - m.in. politologów, prawników i językoznawców, która to wielogłosowość pozwala na zobaczenie zjawiska z różnych perspektyw badawczych. Media są - z jednej strony - podmiotem odpowiedzialnym za kształtowanie obrazu kryzysu w ogóle oraz obrazu poszczególnych jego przejawów. Z drugiej zaś, są przedmiotem oddziaływania czynników, które kryzys wywołują. Dzięki tej monografii Czytelnik otrzyma argumenty potwierdzające tezę, że media są rodzajem kodu komunikacyjnego, za pomocą którego tworzony jest obraz kryzysu oraz obraz sytuacji uznawanych za kryzysowe.

Książka "Współczesne media kryzys w mediach T1-2"