Współczesne media. Język mediów -

Współczesne media. Język mediów

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377842614
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 500
Data wydania: 2013-05-02
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
47.99
książka
63.50zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Pytając o język mediów, pytamy o sposób porozumiewania się ludzi współtworzących środowisko mediów, czyli o sposób kodowania wykorzystywany w mediach, o to, jak one "mówią" do swoich odbiorców. Jest to zatem pytanie o specyficzny dla mediów sposób komunikowania się, pytanie o kształt, jaki współczesne media przyjmują. Odpowiedzią na nie jest analiza właściwego mediom na początku XXI wieku sposobu uporządkowania myśli, obrazów i słów, a także łączonego z nimi wartościowania. W publikacji, którą proponujemy Czytelnikowi, zagadnienie języka mediów zostało rozwinięte zarówno przez rozważania o charakterze teoretycznym, dotyczącym zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych do opisu języka mediów, jak i dzięki przedstawieniu studium przypadku, analizy konkretnego przykładu tekstu medialnego.

Książka "Współczesne media. Język mediów"