Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce - Grzegorczyk Wojciech, Krawiec Wioletta, Sibińska Anna

Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce

4.00 Oceń książkę!

Autor: Grzegorczyk Wojciech, Krawiec Wioletta, Sibińska Anna

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788375254822
EAN: 9788375254822
Format: 240 x 170 x 8
Oprawa: Miękka
Stron: 128
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
21.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Zaprezentowane w pracy rozważania o problemach marketingu bankowego są wynikiem dyskusji i badań w Zakładzie Strategii Marketingowych katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego,
Takie problemy, jak proces postępowania nabywcy produktów bankowych, etapu podejmowania przez niego decyzji zakupu, dostosowanie metod analiz marketingowych do specyfiki badań marketingowych w sektorze bankowym, proces kreowania nowego produktu bankowego, przebieg jego cyklu życia i badania efektywności działań marketingowych banku są nadal do końca nieopracowane i nierozstrzygnięte. W pracy przedstawiono propozycje ich rozwiązań, a autorzy zdają sobie sprawę z niepełnej listy i przyczynkowości swoich propozycji. Wydaje się jednak, że te propozycje mogą wywołać dyskusję w środowisku naukowym i wśród praktyków zajmujących się marketingiem w sektorze bankowym, a w efekcie przyczynić się do pomyślnego rozwiązania wymienionych problemów.

Książka "Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce"
Grzegorczyk Wojciech, Krawiec Wioletta, Sibińska Anna