Wskaźniki marketingowe - Robert Kozielski

Wskaźniki marketingowe

4.00 Oceń książkę!

Autor: Robert Kozielski

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326413230
EAN:
Format: 170 x 245
Oprawa: twarda
Stron: 604
Data wydania: 2011-02-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
86.99
książka
97.50zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka zawiera dokładne omówienie 68 wskaźników marketingowych,które opisano według jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapyobliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniomz rozwiązaniami czytelnik może sprawdzić swoje umiejętności obliczaniawskaźników i ich interpretacji. Ta publikacja pojawia się w samą porę. Przypomina o tym, o czym wielu marketingowców,niestety, zapomniało. Mówi: zatrzymajcie się, skupcie i zbadajcie dokładnie,czy to, co robicie, przynosi jakieś efekty. Przypomina, że marketing tak jakwszystkie inne aspekty działalności firmy musi podlegać gruntownej ocenie. Książkata to rzeczowe i praktyczne przedstawienie mierników marketingowych, których właściwezastosowanie może dostarczyć niezwykle cennej wiedzy operacyjnej.

Książka "Wskaźniki marketingowe"
Robert Kozielski