Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów studium empiryczne - Radosław Mącik

Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów studium empiryczne

4.00 Oceń książkę!

Autor: Radosław Mącik

Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322732625
EAN: 9788322732625
Format: 240 x 170 x 10
Oprawa: Miękka
Stron: 208
Data wydania: 2011
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
28.47
książka
28.99zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Autorzy podjęli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, stawiając sobie za cel określenie wpływu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu pracy, korzystając z dorobku wielu dyscyplin, tj. marketingu, psychologii, consumer behaviour, informatyki, statystyki.

Książka "Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów studium empiryczne"
Radosław Mącik