Wojna ze światowym terroryzmem jako produkt medialno-marketingowy - Cezary Redzik

Wojna ze światowym terroryzmem jako produkt medialno-marketingowy

4.00 Oceń książkę!

Autor: Cezary Redzik

Wydawnictwo: Novae Res
ISBN: 9788377225431
EAN:
Format: 145 x 205
Oprawa: miękka
Stron: 182
Data wydania: 2013-02-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
19.99
książka
21.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Skuteczne wdrażanie produktu medialno-marketingowego jakim jest wojna, musi poszukiwać oparcia na formach przerastających dotychczasowe oficjalne strony internetowe administracji rządowej. Być może zmianie ulegnie także sposób prowadzenia militarno-politycznych media relations, w którym dotychczasowe miejsce dziennikarzy zastępować zaczną popularni blogerzy. Czy to oznacza zwrot ku konstytucyjnej wolności wypowiedzi i etycznym normom dziennikarskim prawdy i rzetelności, skoro tymi właśnie wartościami zdaje się kierować "społeczeństwo spektaklu"? Bądźmy realistami.

Cezary Redzik. Ukończył filologię polską o spec. komparatystyka na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz dziennikarstwo i komunikację społeczną o spec. dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim. W 2010 roku zdobył III nagrodę Ministra Spraw Zagranicznych w konkursie na najlepszą pracę magisterską z zakresu stosunków międzynarodowych, która stanowi główny rdzeń tej książki. Praktykant w Dziale Społecznym Polskiej Agencji Prasowej oraz stażysta w redakcji Fakty TVN. Od stycznia 2011 r. związany zawodowo z public relations.

Książka "Wojna ze światowym terroryzmem jako produkt medialno-marketingowy"
Cezary Redzik