Wojna na wrażenia, strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce - Marek Mazur; Mariusz Kolczyński

Wojna na wrażenia, strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce

4.00 Oceń książkę!

Autor: Marek Mazur; Mariusz Kolczyński

Wydawnictwo: Wydawnictwo Sejmowe
ISBN: 9788370598136
EAN:
Format: 150 x 210
Oprawa: miękka
Stron: 244
Data wydania: 2007-06-25
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
31.49
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Historia demokracji to historia rywalizacji politycznej, która z czasem przybrała najbardziej wyrafinowane i profesjonalne formy. Dobrym przykładem takich działań są opisane w książce kampanie wyborcze 2005 roku w Polsce - parlamentarna i prezydencka. Czytelnik ma okazję poznać interesujące mechanizmy walki wyborczej i zrozumieć naturę telewizyjnych przekazów informacyjnych w kampanii. Lektura skłania do refleksji m.in. nad tym, jak się wygrywa kampanie wyborcze, czy telewizyjny obraz kampanii przystaje do rzeczywistości w końcu - do jakiego stopnia nasze decyzje wyborcze mają racjonalne podstawy.

Książka "Wojna na wrażenia, strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce"
Marek Mazur; Mariusz Kolczyński