Wojna marketingu z zarządzaniem - Al Ries; Laura Ries

Wojna marketingu z zarządzaniem

4.00 Oceń książkę!

Autor: Al Ries; Laura Ries

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320818819
EAN:
Format: 145 X 205
Oprawa: miękka
Stron: 268
Data wydania: 2010-06-07
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
41.99
książka
55.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Specjaliści od zarządzania zwykle intensywniej używają lewej półkuli mózgu, natomiast specjaliści od marketingu - prawej. Dlatego właśnie podczas wszystkich narad tak trudno im się porozumieć, chociaż wydaje się, że mówią o tym samym. Autorzy udowadniają, że znacznie ważniejsze od tego, co się mówi, jest to, jak się mówi. Tłumaczą, że zarządzanie należy do sfery realnej, a marketing do sfery mentalnej; zarządzający chcą coraz lepszych, a marketingowcy zróżnicowanych produktów; zarządzający wyrażają swoje myśli słowami, a marketingowcy pokazują wizje przedsięwzięć. Na pytanie, jak to wszystko pogodzić, można znaleźć odpowiedź w prezentowanej książce.

Książka jest przeznaczona dla menedżerów, przedsiębiorców, kadr kierowniczych, osób zajmujących się marketingiem, studentów zarządzania i marketingu.

Książka "Wojna marketingu z zarządzaniem"
Al Ries; Laura Ries