Własność medialna i jej wpływ na pluralizm oraz niezależność mediów -

Własność medialna i jej wpływ na pluralizm oraz niezależność mediów

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 832331960X
EAN:
Format: 145 x 205
Oprawa: miękka
Stron: 100
Data wydania: 2005-08-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
1.99
książka
25.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Media zajmują kluczowe miejsce w sferze publicznej. Jej jakość zależy od pluralizmu i niezależności perspektyw, z których patrzymy na problemy wspólne. Kwestia własności częstokroć decyduje o usytuowaniu mediów w systemie demokratycznym, sposobie ich funkcjonowania, a także roli w społeczeństwie. Niniejsze opracowanie przedstawia zarys struktury własności medialnej w Polsce, nowych krajach członkowskich Unii Europejskiej i krajach Europy Południowo-Wschodniej. W szczególności omówiono aspekty regulacyjne, mechanizmy implementacji, prywatyzację, zewnętrzny i wewnętrzny pluralizm mediów oraz problematykę niezależności dziennikarskiej. Książka jest wynikiem wspólnego projektu badawczego, przeprowadzonego pod kierunkiem Instytutu Pokoju w Lublanie.

Książka "Własność medialna i jej wpływ na pluralizm oraz niezależność mediów"