Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu - Ries Laura, Ries Al.

Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Ries Laura, Ries Al.

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328320710
EAN: 9788328320710
Format: 205 x 141 x 10
Oprawa: Miękka
Stron: 208
Data wydania: 2016
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
16.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii. Wiele z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, ale słowo nie zawsze jest najlepszym nośnikiem przekazu marki. Często skuteczniej działa obraz, a jeszcze lepsza jest taka kombinacja słowa i obrazu, która obudzi nasze emocje.

Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a potem wdrożysz nowatorską koncepcję wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowiesz się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący). W ten sposób sprawisz, że przekaz marki zagnieździ się na dobre w mózgu odbiorcy. Jeśli odpowiednio wzmocnisz obraz werbalnym przekazem pozycjonującym, uda Ci się entuzjastycznie nastawić odbiorcę do Twojego produktu.

Z tej książki dowiesz się:

  że obrazy i słowa są trochę jak młotki i gwoździe,
  jak wybrać najlepszy młotek, czyli stworzyć obraz wart zapamiętania,
  jak wykuć najlepszy gwóźdź, czyli zwrócić się przekonująco do odbiorcy,
  jaką rolę odgrywa właściwe opakowanie,
  jak pielęgnować i wykorzystać mit założyciela,
  jak używać wizerunku celebrytów i zwierząt ,
  jak bogatym źródłem inspiracji jest historia.

Książka "Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu"
Ries Laura, Ries Al.